1) Курстың қысқаша мазмұны
"Қазақстандағы инклюзивті білім беру" курсы инклюзивті білім берудің негізгі қағидаттары мен тәсілдерімен танысуға бағытталған. Студенттер инклюзияның заңнамалық және нормативтік аспектілерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін, сондай-ақ инклюзивті білім беру ортасын құру әдістері мен тәжірибелерін зерттейді. Курста студенттерге инклюзивті білім берудің практикалық және теориялық аспектілерін меңгеруге мүмкіндік беретін дәрістер, бейне дәрістер, дәріс тақырыптары бойынша тапсырмалар және тест тапсырмалары бар.
2) Қалыптастырылатын оқыту нәтижелерінің картасы
Оқыту нәтижесі |
Дағдылар мен білімнің сипаттамасы |
Қол жеткізу әдістері |
Инклюзивті білім беру принциптерін түсіну |
Білім беру мекемелеріндегі инклюзияның мақсаттарын, міндеттері мен принциптерін білу |
Дәрістер, бейне дәрістер, тест тапсырмалары |
Қазақстанның заңнамалық базасын білу |
Қазақстандағы инклюзивті білім берудің нормативтік және құқықтық негіздерін түсіну |
Дәрістер, тапсырмалар, бейне дәрістер |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу дағдылары |
Ерекше балалармен өзара әрекеттесудің практикалық әдістерін қолдану |
Бейне дәрістер, практикалық тапсырмалар |
Инклюзивті орта құру |
Барлық оқушылар үшін қолжетімді және қолдау көрсететін білім беру ортасын ұйымдастыру дағдылары |
Дәрістер, тапсырмалар, бейне дәрістер |
Инклюзивті білім берудегі Этика және кәсіби стандарттар |
Инклюзивті жұмыстың этикалық нормалары мен стандарттарын қолдану |
Дәрістер, тесттер, дәрістер тақырыбы бойынша тапсырмалар |
3) Бағалау көрсеткіштері мен критерийлерін сипаттайтын білімді бақылау жүйесі
Бақылау нысандары:
· Тест тапсырмалары: инклюзивті білім берудің принциптері мен заңнамасы туралы дәріс және бейнематериалдар бойынша білімді тексеру (қорытынды бағалаудың 40%).
· Дәрістер тақырыбы бойынша практикалық тапсырмалар: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу әдістерін әзірлеу және қолдану қабілетін бағалау (қорытынды бағалаудың 30%).
· Қорытынды тест жұмысы: инклюзивті білім берудің заңнамасын, принциптері мен әдістерін қамтитын курс бойынша алған білімдерін кешенді тексеру (қорытынды бағалаудың 30%).
Бағалау критерийлері:
· Инклюзия принциптерін түсіну: инклюзивті білім берудің негізгі тұжырымдамалары мен міндеттері туралы білімді бағалау (тесттер).
· Білімді қолдану: ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған жұмыс әдістерін әзірлеу және бейімдеу мүмкіндігі (практикалық тапсырмалар).
· Этика және стандарттар: инклюзивті жұмыста кәсіби және этикалық нормаларды қолдану (тапсырмалар, тесттер).
· Аналитикалық дағдылар: инклюзивті білімге қатысты мәселелерді талдау және шешу қабілетін бағалау (тесттер).
Сертификаттау: Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер Қазақстандағы инклюзивті білім беру саласындағы құзыреттіліктерін растайтын курсты аяқтағаны туралы сертификат алады.
- Мұғалім: Зухра Зубайраева