1) Курстың қысқаша мазмұны
"Педагогикалық мамандыққа кіріспе" курсы дәрістер, бейне дәрістер, тапсырмалар және тесттер арқылы педагог мамандығының негізгі аспектілерімен танысуға арналған. Курс педагогикалық қызметтің негізгі мақсаттары мен міндеттерін, оқытудың кәсіби құзыреттері мен әдістерін, сондай-ақ оқытудағы заманауи технологиялар мен тәсілдерді ашады. Қатысушылар Этика, психология, білім берудегі инновациялар, инклюзивті оқыту және педагогикадағы мансаптық өсу мәселелерін зерттей алады.
2)қалыптастырылатын оқыту нәтижелерінің картасы
Оқыту нәтижесі | Дағдылар мен білімнің сипаттамасы | Қол жеткізу әдістері |
Педагогикалық қызметтің негіздерін түсіну | Педагогиканың негізгі мақсаттарын, міндеттері мен принциптерін білу | Дәрістер, бейне дәрістер, тест тапсырмалары |
Педагогтің кәсіби құзыреттілігін білу | Қарым-қатынас, оқу процесін басқару және оқыту әдістерін қолдану дағдылары | Дәрістер, тапсырмалар, бейне дәрістер |
Педагогиканың этикалық және психологиялық аспектілері | Педагог жұмысындағы кәсіби және этикалық нормаларды түсіну | Дәрістер, тапсырмалар, тесттер |
Оқытудың заманауи әдістерін меңгеру | Оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолдану | Бейне дәрістер, практикалық тапсырмалар |
Инклюзивті білім беру ортасында жұмыс істей білу | Әр түрлі білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен өзара әрекеттесу дағдылары | Дәрістер, тақырыптар бойынша тапсырмалар, бейне дәрістер |
Оқушыларды тәрбиелеудегі мұғалімнің рөлін түсіну | Оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау және тәрбиелеу | Дәрістер, тапсырмалар, тесттер |
3) Бағалау көрсеткіштері мен өлшемшарттарын сипаттай отырып, білімді бақылау жүйесі
Бақылау нысандары:
· Тест тапсырмалары: дәрістер мен бейне дәрістер тақырыптары бойынша теориялық білімді бағалау (қорытынды бағаның 40%).
· Дәрістер тақырыбы бойынша практикалық тапсырмалар: теориялық білімді практикада қолдануды тексеру (қорытынды бағалаудың 30%).
· Қорытынды тест жұмысы: курстың барлық тақырыптары бойынша алған білімдерін кешенді тексеру (қорытынды бағаның 30%).
Бағалау критерийлері:
· Негізгі ұғымдарды түсіну: педагогикалық қызметтің негізгі идеялары мен міндеттерін түсіндіру қабілетін бағалау (тесттер).
· Білімді қолдану: дәрістер тақырыбы бойынша практикалық тапсырмаларда әдістер мен тәсілдерді қолдана білу.
· Этикалық және психологиялық аспектілер: тапсырмаларды орындау кезінде кәсіби және этикалық нормаларды қолдану (тапсырмалар мен тесттер).
· Сыни тұрғыдан ойлау: курстық тест тапсырмаларында аналитикалық қабілеттерді бағалау.
Сертификаттау: курсты аяқтағаннан кейін барлық тест тапсырмалары мен практикалық жұмыстарды сәтті орындаған студенттер педагогикалық қызмет саласындағы құзыреттіліктерін растайтын курсты аяқтағаны туралы сертификат алады.
- Мұғалім: Аружан Елтай
1) Курстың қысқаша мазмұны
"Мамандыққа кіріспе" курсы мектеп бағдарламасы аясында биология және химия негіздерімен танысуға арналған. Курс екі саладағы негізгі тақырыптар мен тұжырымдамаларды қамтитын дәрістерді, бейне дәрістерді, тапсырмаларды және тест тапсырмаларын қамтиды. Қатысушылар биология мен химияның негізгі принциптерін, олардың оқу процесінде қолданылуын және екі пәннің де практикалық аспектілерін зерттейді.
2) қалыптастырылатын оқыту нәтижелерінің картасы
Оқыту нәтижесі |
Дағдылар мен білімнің сипаттамасы |
Қол жеткізу әдістері |
Биология және химия негіздерін түсіну |
Мектеп бағдарламасы бойынша биология мен химияның негізгі ұғымдары мен терминдерін білу |
Дәрістер, бейне дәрістер, тест тапсырмалары |
Тірі жүйелердің құрылымы мен функцияларын білу |
Биологиялық жүйелерді, олардың функциялары мен байланыстарын түсіну |
Дәрістер, тақырып бойынша тапсырмалар, бейне дәрістер |
Химиялық реакциялардың негіздері және оларды қолдану |
Негізгі химиялық реакцияларды, олардың механизмдері мен қолданылуын білу |
Дәрістер, бейне дәрістер, практикалық тапсырмалар |
Деректерді талдау және түсіндіру қабілеті |
Биологиялық және химиялық эксперименттер контекстіндегі деректерді өңдеу және нәтижелерді түсіндіру дағдылары |
Тақырып бойынша тапсырмалар, тесттер |
Білімді практикада қолдану |
Биология мен химияда қолданылатын әдістер мен әдістерді меңгеру |
Практикалық тапсырмалар, бейне дәрістер |
3) Бағалау көрсеткіштері мен өлшемшарттарын сипаттай отырып, білімді бақылау жүйесі
Бақылау нысандары:
· Тест тапсырмалары: дәрістер мен бейне дәрістерде ұсынылған биология және химия тақырыптары бойынша теориялық білімді бағалау (қорытынды бағаның 40%).
· Практикалық тапсырмалар: зертханалық жұмыстар мен жобаларды қоса алғанда, білімнің практикада қолданылуын тексеру (қорытынды бағалаудың 30%).
· Қорытынды жұмыс: курстың тақырыптары бойынша деректерді талдау мен түсіндіруді қамтитын кешенді тапсырма (қорытынды бағаның 30%).
Бағалау критерийлері:
· Негізгі ұғымдарды түсіну: биология мен химиядағы негізгі идеялар мен терминдерді түсіндіру қабілетін бағалау (тесттер).
· Білімді қолдану: теориялық білімді практикалық тапсырмалар мен зертханалық жұмыстарда қолдана білу.
· Деректерді талдау: биологиялық және химиялық зерттеулер контекстінде деректерді өңдеу және түсіндіру мүмкіндігі (практикалық тапсырмалар және қорытынды жұмыс).
· Сыни тұрғыдан ойлау: ақпаратты талдау және оны есептерді шешу үшін қолдану қабілетін бағалау (тесттер және қорытынды жұмыс).
Сертификаттау: курсты аяқтағаннан кейін барлық тест тапсырмалары мен практикалық жұмыстарды сәтті аяқтаған студенттер мектеп бағдарламасына сәйкес биология және химия саласындағы білімдері мен дағдыларын растайтын курсты аяқтағаны туралы сертификат алады.
- Мұғалім: Куандык Магжанов
1) Курстың қысқаша мазмұны
"Мамандыққа кіріспе (HR)" курсы персоналды басқару саласындағы негізгі білім мен дағдыларды ұсынады. Қатысушылар кадрларды іріктеу, қызметкерлерді бейімдеу, мансапты басқару, мотивация, өнімділікті бағалау, еңбек заңнамасы және заманауи HR технологияларын қоса алғанда, HR менеджері мамандығының негізгі аспектілерін зерттейді. Оқыту дәрістер, бейне дәрістер, практикалық тапсырмалар және тақырыптар бойынша тесттер арқылы өтеді, бұл мамандыққа терең енуді қамтамасыз етеді.
2) қалыптастырылатын оқыту нәтижелерінің картасы
Оқыту нәтижесі |
Дағдылар мен білімнің сипаттамасы |
Қол жеткізу әдістері |
HR қызметінің негіздерін түсіну |
HR менеджерінің негізгі міндеттері мен рөлдерін білу |
Дәрістер, бейне дәрістер, тест тапсырмалары |
Персоналды іріктеу және бейімдеу дағдылары |
Үміткерлерді іздеу және бейімделу процесін ұйымдастыру дағдыларын дамыту |
Дәрістер, бейне дәрістер, практикалық тапсырмалар |
Қызметкерлерді ынталандыру және бағалау негіздерін білу |
Қызметкерлерді ынталандыру әдістері және тиімділігін бағалау жүйелері |
Дәрістер, бейне дәрістер, тапсырмалар |
Еңбек заңнамасын білу |
Еңбек және кадрлық құжаттама туралы заңнаманың негіздерін түсіну |
Дәрістер, тесттер, практикалық тапсырмалар |
Заманауи HR технологияларын қолдану |
HR процестерін автоматтандыру құралдарына иелік ету |
Бейне дәрістер, тақырыптар бойынша тапсырмалар |
3) Бағалау көрсеткіштері мен өлшемшарттарын сипаттай отырып, білімді бақылау жүйесі
Бақылау нысандары:
· Тест тапсырмалары: еңбек заңнамасы мен HR-технологияларды қоса алғанда, дәрістер мен бейне дәрістер тақырыптары бойынша білімді тексеру (қорытынды бағалаудың 40%).
· Практикалық тапсырмалар: персоналды іріктеу, бейімдеу және ынталандыру дағдыларын бағалау, сондай-ақ кадрлық құжаттармен жұмыс (қорытынды бағалаудың 30%).
· Қорытынды тестілеу: курстың барлық тақырыптары бойынша кешенді тестілеу (қорытынды бағаның 30%).
Бағалау критерийлері:
· HR қызметінің негізгі тұжырымдамаларын түсіну: HR менеджерінің міндеттері мен функцияларын түсіндіре білу (тесттер).
· Білімді практикада қолдану: қызметкерлерді іріктеу және бейімдеу әдістерін қолдана білу (практикалық тапсырмалар).
· Еңбек заңнамасын білу: құқықтық нормаларды білуін және олардың кадр жұмысында қолданылуын тексеру (тесттер мен практикалық тапсырмалар).
· HR технологияларын қолдану: HR процестерінде цифрлық құралдарды қолдану дағдыларын бағалау (практикалық тапсырмалар).
Сертификаттау: барлық тесттер мен практикалық тапсырмаларды сәтті орындағаннан кейін студенттер персоналды басқару саласындағы білімдері мен дағдыларын растайтын курсты аяқтағаны туралы сертификат алады.
- Мұғалім: Сеильхан Омиржан
1) Краткое содержание курса
Курс "Введение в педагогическую специальность" предназначен для ознакомления с основными аспектами профессии педагога через лекции, видеолекции, задания и тесты. Курс раскрывает основные цели и задачи педагогической деятельности, профессиональные компетенции и методы преподавания, а также современные технологии и подходы в обучении. Участники смогут изучить вопросы этики, психологии, инноваций в образовании, инклюзивного обучения и карьерного роста в педагогике.
2) Карта формируемых результатов обучения
Результат обучения |
Описание навыков и знаний |
Методы достижения |
Понимание основ педагогической деятельности |
Знание основных целей, задач и принципов педагогики |
Лекции, видеолекции, тестовые задания |
Знание профессиональных компетенций педагога |
Навыки общения, управления учебным процессом и применения методов обучения |
Лекции, задания, видеолекции |
Этические и психологические аспекты педагогики |
Понимание профессиональных и этических норм в работе педагога |
Лекции, задания, тесты |
Овладение современными методами преподавания |
Применение традиционных и инновационных методов обучения |
Видеолекции, практические задания |
Умение работать в инклюзивной образовательной среде |
Навыки взаимодействия с учениками с различными образовательными потребностями |
Лекции, задания по темам, видеолекции |
Понимание роли педагога в воспитании учащихся |
Психолого-педагогическая поддержка и воспитание учащихся |
Лекции, задания, тесты |
3) Система контроля знаний с описанием показателей и критериев оценивания
Формы контроля:
· Тестовые задания: Оценка теоретических знаний по темам лекций и видеолекций (40% итоговой оценки).
· Практические задания по теме лекций: Проверка применения теоретических знаний на практике (30% итоговой оценки).
· Итоговая тестовая работа: Комплексная проверка усвоенных знаний по всем темам курса (30% итоговой оценки).
Критерии оценивания:
· Понимание ключевых концепций: Оценка способности объяснить основные идеи и задачи педагогической деятельности (тесты).
· Применение знаний: Умение использовать методы и подходы в практических заданиях по теме лекций.
· Этические и психологические аспекты: Применение профессиональных и этических норм при выполнении заданий (задания и тесты).
· Критическое мышление: Оценка аналитических способностей в тестовых заданиях по курсу.
Сертификация: По завершении курса, студенты, успешно выполнившие все тестовые задания и практические работы, получают сертификат об окончании курса, подтверждающий их компетенции в области педагогической деятельности.
- Мұғалім: Денис Плескачев
1) Краткое содержание курса
Курс "Введение в специальность" разработан для ознакомления студентов с основными аспектами юридической профессии. С помощью лекций, видеолекций, практических и тестовых заданий, студенты узнают о правовых системах, основных отраслях права, правовых принципах и нормативных актах, а также о профессиональных обязанностях юриста. Курс затрагивает важные аспекты юридической этики, процессуального права и применения законодательства на практике.
2) Карта формируемых результатов обучения
Результат обучения |
Описание навыков и знаний |
Методы достижения |
Понимание правовой системы и ее элементов |
Знание основных правовых норм, принципов и институтов |
Лекции, видеолекции, тестовые задания |
Знание основных отраслей права |
Умение отличать гражданское, уголовное, административное и другие отрасли права |
Лекции, задания, видеолекции |
Понимание правовой этики |
Знание основных этических норм в юридической профессии |
Лекции, задания, тесты |
Овладение основами процессуального права |
Применение процессуальных норм в юридической практике |
Видеолекции, практические задания |
Навыки анализа правовых документов |
Умение работать с нормативно-правовыми актами и судебными решениями |
Лекции, задания по теме, видеолекции |
Понимание роли юриста в обществе |
Оценка значимости правовой деятельности и ответственности юриста |
Лекции, задания, тесты |
3) Система контроля знаний с описанием показателей и критериев оценивания
Формы контроля:
· Тестовые задания: Оценка теоретических знаний по темам лекций и видеолекций (40% итоговой оценки).
· Практические задания по теме лекций: Анализ правовых документов, решение юридических кейсов (30% итоговой оценки).
· Итоговый тест: Комплексная проверка знаний по всем темам курса (30% итоговой оценки).
Критерии оценивания:
· Понимание ключевых правовых концепций: Оценка способности объяснить основные принципы права (тесты).
· Применение знаний: Оценка практических навыков в решении юридических задач и анализе правовых документов (задания).
· Этические и правовые аспекты: Применение этических норм в юридической практике (задания, тесты).
· Критическое мышление: Оценка способности анализа и решения сложных юридических вопросов (итоговый тест).
Сертификация: По завершении курса, студенты, успешно прошедшие все тесты и практические задания, получают сертификат об окончании курса, подтверждающий их знания и навыки в области юриспруденции.
- Мұғалім: Анар Бухаева
1) Краткое содержание курса
Курс "Введение в специальность" создан для ознакомления с базовыми принципами дизайна и его ключевыми аспектами. В ходе курса студенты изучат основные концепции визуальной коммуникации, графического дизайна, цветоведения и композиций. Лекции и видеолекции предоставляют фундаментальные знания, которые закрепляются через практические задания и тесты. Студенты также познакомятся с процессом создания дизайн-проектов и основами работы с программным обеспечением для дизайнеров.
2) Карта формируемых результатов обучения
Результат обучения |
Описание навыков и знаний |
Методы достижения |
Понимание основ дизайна |
Изучение ключевых понятий дизайна: композиция, цвет, типография |
Лекции, видеолекции, тесты |
Знание принципов композиции и цвета |
Навыки работы с цветом, формой и композицией в дизайне |
Лекции, задания, видеолекции |
Основы графического дизайна |
Понимание основ создания графических элементов и их использования |
Лекции, видеолекции, практические задания |
Знание программного обеспечения для дизайна |
Овладение базовыми навыками работы в дизайнерских программах |
Видеолекции, практические задания |
Создание дизайн-проектов |
Умение разрабатывать и презентовать дизайн-проекты, включая концептуальные и визуальные аспекты |
Лекции, задания по темам |
Понимание процесса проектирования |
Навыки планирования и разработки дизайн-проектов от идеи до реализации |
Видеолекции, задания, тесты |
3) Система контроля знаний с описанием показателей и критериев оценивания
Формы контроля:
· Тестовые задания: Проверка знаний по теоретическим аспектам дизайна, включая композицию, цвет, типографику (40% итоговой оценки).
· Практические задания по теме лекций: Выполнение дизайн-проектов, связанных с конкретными темами курса (30% итоговой оценки).
· Итоговый проект: Разработка и представление собственного дизайн-проекта, который включает использование всех изученных техник и концепций (30% итоговой оценки).
Критерии оценивания:
· Понимание ключевых концепций дизайна: Оценка способности студента объяснить и применить основные теоретические знания (тесты).
· Применение знаний на практике: Умение создавать гармоничные композиции и работать с цветом и формой (практические задания).
· Овладение инструментами дизайна: Оценка навыков работы с программным обеспечением для создания проектов (практические задания).
· Креативность и критическое мышление: Способность разрабатывать оригинальные идеи и решать задачи дизайна нестандартными способами (итоговый проект).
Сертификация: Студенты, успешно выполнившие все тесты и задания, получают сертификат об окончании курса, подтверждающий их компетенции в области дизайна и умение разрабатывать дизайн-проекты.
- Мұғалім: Александра Косцова
1) Краткое содержание курса
Курс "Введение в языкознание" предоставляет студентам базовые знания о языке как уникальной системе общения. В ходе курса студенты изучат ключевые разделы лингвистики, включая фонетику, морфологию, синтаксис, семантику и прагматику. Курс содержит лекции, видеолекции, задания по анализу языковых явлений и тестовые задания, помогающие закрепить теоретические знания. Студенты также познакомятся с основами лингвистической теории, анализом языковых структур и их значением в коммуникации.
2) Карта формируемых результатов обучения
Результат обучения |
Описание навыков и знаний |
Методы достижения |
Понимание структуры языка |
Знание основных языковых уровней: фонетики, морфологии, синтаксиса, семантики |
Лекции, видеолекции, тестовые задания |
Знание основных лингвистических понятий |
Умение различать ключевые понятия и термины языкознания |
Лекции, задания, видеолекции |
Анализ языковых явлений |
Навыки анализа структуры и функций языка в различных его аспектах |
Практические задания, видеолекции |
Применение лингвистических методов |
Умение использовать методы анализа языка для решения лингвистических задач |
Лекции, задания по теме, видеолекции |
Понимание языка как системы коммуникации |
Понимание роли языка в обществе и межкультурной коммуникации |
Лекции, задания по темам, тесты |
3) Система контроля знаний с описанием показателей и критериев оценивания
Формы контроля:
· Тестовые задания: Оценка теоретических знаний по темам лекций и видеолекций (40% итоговой оценки).
· Практические задания по теме лекций: Оценка применения знаний на практике через анализ языковых явлений (30% итоговой оценки).
· Итоговая тестовая работа: Проверка усвоенных знаний и аналитических навыков по всему курсу (30% итоговой оценки).
Критерии оценивания:
· Понимание ключевых лингвистических концепций: Способность объяснять основные лингвистические понятия и категории (тесты).
· Применение знаний: Умение анализировать и интерпретировать языковые явления на основе теоретических знаний (задания по теме лекций).
· Аналитические навыки: Оценка способности к языковому анализу и решению задач в области языкознания (задания и тесты).
· Критическое мышление: Оценка способности рассуждать о лингвистических вопросах и создавать собственные решения (итоговая тестовая работа).
Сертификация: По завершении курса студенты, успешно выполнившие все тестовые и практические задания, получают сертификат об окончании курса, подтверждающий их знания и навыки в области лингвистики.
- Мұғалім: Ольга Корнилова
1) Курстың қысқаша мазмұны
"Қаржыға кіріспе" курсы студенттерге қаржы жүйесі, оның компоненттері және жұмыс принциптері туралы негізгі білім береді. Курсқа дәрістер, бейне дәрістер, практикалық тапсырмалар және тест тапсырмалары кіреді. Студенттер Қаржы нарықтары, банк жүйесі, Инвестициялар, ақшаны басқару және қаржылық есептілікті талдау сияқты негізгі қаржы ұғымдарын үйренеді. Курс сонымен қатар жеке қаржы және корпоративтік басқару принциптерін қамтиды.
2) қалыптастырылатын оқыту нәтижелерінің картасы
Оқыту нәтижесі |
Дағдылар мен білімнің сипаттамасы |
Қол жеткізу әдістері |
Қаржы жүйесінің негіздерін түсіну |
Қаржы нарықтарының, банктердің және басқа қаржы институттарының құрылымын білу |
Дәрістер, бейне дәрістер, тест тапсырмалары |
Қаржыны басқару дағдылары |
Жеке және Корпоративтік қаржыны басқару әдістерін білу |
Дәрістер, бейне дәрістер, практикалық тапсырмалар |
Қаржылық есептілікті талдау |
Қаржылық есептерді талдай білу және мәліметтер негізінде шешім қабылдау |
Дәрістер, бейне дәрістер, тапсырмалар |
Инвестициялар мен тәуекелдерді түсіну |
Инвестициялық талдау және тәуекелдерді басқару негіздерін білу |
Дәрістер, тесттер, практикалық тапсырмалар |
Корпоративтік басқару негіздері |
Компанияларды басқарудағы қаржының рөлін түсіну және олардың қызметін бағалау |
Бейне дәрістер, тақырыптар бойынша тапсырмалар |
3) Бағалау көрсеткіштері мен өлшемшарттарын сипаттай отырып, білімді бақылау жүйесі
Бақылау нысандары:
· Тест тапсырмалары: дәрістер мен бейне дәрістер тақырыптары бойынша теориялық білімді бағалау (қорытынды бағаның 40%).
· Дәрістер тақырыбы бойынша практикалық тапсырмалар: қаржы құралдарын қолдану және деректерді талдау қабілетін бағалау (қорытынды бағалаудың 30%).
· Қорытынды тест жұмысы: курстың барлық тақырыптары бойынша білімді кешенді тексеру (қорытынды бағаның 30%).
Бағалау критерийлері:
· Негізгі қаржылық тұжырымдамаларды түсіну: қаржы жүйесінің негізгі принциптерін түсіндіру қабілетін бағалау (тесттер).
· Білімді практикада қолдану: есептерді (тапсырмаларды) шешу үшін қаржылық модельдер мен әдістерді қолдана білу.
· Аналитикалық қабілеттер: қаржылық деректерді талдау және негізделген қорытынды жасау мүмкіндігі (практикалық тапсырмалар).
· Сыни тұрғыдан ойлау: қаржылық тәуекелдерді бағалай білу және талдау негізінде шешімдер ұсына білу (тесттер мен тапсырмалар).
Сертификаттау: курсты аяқтағаннан кейін барлық тест тапсырмалары мен практикалық жұмыстарды сәтті аяқтаған студенттер қаржы саласындағы білімдері мен дағдыларын растайтын курсты аяқтағаны туралы сертификат алады.
- Мұғалім: Бейбит Казыбаев
1) Курстың қысқаша мазмұны
"Ғылыми зерттеулер негіздері" курсы ғылыми жұмыстың негізгі принциптері мен әдіснамасын зерделеуге бағытталған. Ғылыми зерттеулердің негізгі тақырыптары бойынша дәрістер, бейне дәрістер, тапсырмалар мен тест тапсырмалары бар: гипотезаны тұжырымдау, зерттеу әдістері, Деректерді талдау және ғылыми жұмыстарды жазу. Курс студенттерге зерттеуді жоспарлау және жүргізу, нәтижелерді өңдеу дағдыларын, сондай-ақ Академиялық этика негіздерін ұсынады.
2) қалыптастырылатын оқыту нәтижелерінің картасы
Оқыту нәтижесі |
Дағдылар мен білімнің сипаттамасы |
Қол жеткізу әдістері |
Ғылыми зерттеудің негіздерін түсіну |
Ғылыми процестің кезеңдерін, соның ішінде проблема мен гипотезаны зерттеу |
Дәрістер, бейне дәрістер, тест тапсырмалары |
Зерттеуді әзірлеу және жүргізу қабілеті |
Эксперименттерді жоспарлау және көздермен жұмыс істеу дағдылары |
Дәрістер, бейне дәрістер, практикалық тапсырмалар |
Деректерді жинау және талдау әдістері |
Деректерді жинаудың негізгі әдістерін және оларды статистикалық өңдеуді білу |
Дәрістер, бейне дәрістер, тапсырмалар |
Академиялық этиканы түсіну |
Академиялық адалдық пен дұрыс дәйексөз қағидаттарын сақтау |
Дәрістер, тесттер, практикалық тапсырмалар |
Ғылыми жұмыстар жазу |
Ғылыми есептер мен мақалаларды құрылымдау және жазу қабілеті |
Бейне дәрістер, тақырыптар бойынша тапсырмалар |
3) Бағалау көрсеткіштері мен өлшемшарттарын сипаттай отырып, білімді бақылау жүйесі
Бақылау нысандары:
Тест тапсырмалары: курстың негізгі тақырыптары бойынша теориялық білімді тексеру, оның ішінде ғылыми зерттеу кезеңдері мен деректерді талдау әдістері (қорытынды бағалаудың 40%).
Дәрістер тақырыбы бойынша практикалық тапсырмалар: гипотезаларды әзірлеу, деректерді талдау және ғылыми жұмыстарды жазу дағдыларын бағалау (қорытынды бағалаудың 30%).
Қорытынды тест жұмысы: ғылыми процесс пен зерттеу әдістерін кешенді түсінуді тексеру (қорытынды бағалаудың 30%).
Бағалау критерийлері:
· Ғылыми әдіснаманы түсіну: ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін және олардың қолданылуын түсіндіре білу (тесттер).
· Зерттеу әдістерін қолдану: гипотезаларды тұжырымдай білу, деректерді жинау және талдау (тақырып бойынша тапсырмалар).
· Академиялық этика: тапсырмаларды орындау кезінде этикалық стандарттарды сақтау (тесттер мен тапсырмалар).
· Сыни тұрғыдан ойлау: ғылыми нәтижелерді бағалау және талдау қабілеті (тесттер мен тапсырмалар).
Сертификаттау: курсты аяқтағаннан кейін барлық тесттер мен практикалық тапсырмаларды сәтті орындаған студенттер ғылыми зерттеулер саласындағы құзыреттіліктерін растайтын курсты аяқтағаны туралы сертификат алады.
- Мұғалім: Жулдуз Тлеуова
1) Курстың қысқаша мазмұны
"С++программалау тіліне кіріспе" курсы ең қуатты және кеңінен қолданылатын бағдарламалау тілдерінің бірі — C.бағдарламалау негіздерімен танысуға арналған. Курс аясында студенттер айнымалылар, циклдар, функциялар, деректер құрылымы және объектіге бағытталған бағдарламалау сияқты тілдің синтаксисі мен негізгі ұғымдарын үйренеді. Курсқа c++ бағдарламалаудың негізгі дағдыларын игеруге және оларды бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде қолдануға көмектесетін дәрістер, бейне дәрістер, практикалық тапсырмалар мен тесттер кіреді.
2) қалыптастырылатын оқыту нәтижелерінің картасы
Оқыту нәтижесі |
Дағдылар мен білімнің сипаттамасы |
Қол жеткізу әдістері |
C синтаксисінің негіздерін білу C++ |
Айнымалыларды, шартты операторларды, циклдарды қолдана отырып, C++ - да негізгі бағдарламаларды жаза білу |
Дәрістер, бейне дәрістер, тест тапсырмалары |
Функциялар мен кітапханаларды пайдалану мүмкіндігі |
Функцияларды құру және пайдалану, стандартты шаблондар кітапханаларымен жұмыс істеу |
Дәрістер, бейне дәрістер, практикалық тапсырмалар |
C++ деректер құрылымын білу |
Массивтерді, құрылымдарды, векторларды және басқа деректер құрылымдарын түсіну |
Дәрістер, бейне дәрістер, тапсырмалар |
Объектіге бағытталған бағдарламалауды (ОP)түсіну |
ОP принциптерін қолдану: сыныптар, объектілер, мұрагерлік, инкапсуляция және полиморфизм |
Дәрістер, тесттер, практикалық тапсырмалар |
Бағдарламаларды әзірлеу және міндеттерді шешу |
Нақты міндеттерді шешу үшін бағдарламалар құра білу |
Бейне дәрістер, тақырыптар бойынша тапсырмалар |
3) Бағалау көрсеткіштері мен өлшемшарттарын сипаттай отырып, білімді бақылау жүйесі
Бақылау нысандары:
· Тест тапсырмалары: синтаксис пен бағдарламалау негіздерін қоса алғанда, дәрістер мен бейне дәрістер тақырыптары бойынша теориялық білімді бағалау (қорытынды бағалаудың 30%).
· Бағдарламалаудың практикалық тапсырмалары: c++ бағдарламаларын жазу және күйін келтіру дағдыларын тексеру (қорытынды бағаның 50%).
· Қорытынды тапсырма: зерттелген c концеп тұжырымдамаларын қолдана отырып, шағын бағдарлама әзірлеу (қорытынды бағалаудың 20%).
Бағалау критерийлері:
· Синтаксис пен негізгі ұғымдарды білу: студенттің тест тапсырмаларында c языка тілінің негізгі элементтерін қолдану қабілетін бағалау.
· ОP принциптерін қолдану: сыныптарды, объектілерді және басқа ОP тұжырымдамаларын қолдана отырып бағдарламаларды жобалау мүмкіндігі.
· Бағдарламалық есептерді шешу: практикалық және қорытынды тапсырмаларда нақты тапсырмаларға арналған бағдарламаларды әзірлеу қабілетін бағалау.
· Кодты оңтайландыру және сапа: тиімді кодтау және күйін келтіру әдістерін қолдану деңгейі.
Сертификаттау: барлық тесттер мен практикалық тапсырмаларды сәтті аяқтағаннан кейін студенттер C++тілінде бағдарламалаудың негізгі дағдыларын растайтын курсты аяқтау туралы сертификат алады.
- Мұғалім: Гульжамал Калман